A View of My Quilt Life

Thursday, November 24, 2016

Happy Thanksgiving


4 comments:

  1. arkadaşlar birkaç şey sormak istiyorum aranızda bilenler vardır bir tercümenlik bürosu arıyordum ve siteyi ziyaret ettim gerçekten istediğiniz yazıyı hemen 15 dakka içinde yazdıgım yazıyı çevirdiler türkçe yazı oldu ingilizce harika birşey ingilizce tercüme ve yeminli tercüme bu firmayı ezberledim artık birkaç daha işlerim olacak kendileri ile çalışıcam haber vereyim dedim çeviri yaptırmak isteyen türkçe ve diğer dillerde yaptırabilirler.

    ReplyDelete
  2. medyum siteleri yıllardır var herkez iyi bilir, fakat bazıları üç kağıtcı bir tanesi ile görüştüm gerçekten dürüst birisi medyum bir kişi ile tanıştım bu işi yapıyormuş sizlerinde tanışmanızı isterim yukarıda bulunan siteden girerseniz mesaj filanda atabilirsiniz

    ReplyDelete
  3. Büyü belirtileri hakkında detaylı bilgileneceğiniz web sitesine http://www.aslanhoca.com tıklayarak ulaşabilirsiniz.

    ReplyDelete